Oxytetracycline 5% Injection
Oxytetracycline hè un antibioticu largu spettru chì appartene à a classa di droghe tetracycline. Hè comunmente utilizatu in a medicina veterinaria per trattà una varietà di infizzioni bacteriale in u bestiame, cum'è vacche, pecure è capre. A medicazione hè efficace contr'à una larga gamma di patogeni cumpresi batteri gram-positivi è gram-negativi, rickettsia è micoplasma.
L'infizzioni respiratorii in l'animali, cum'è a pneumonia è a bronchitis, ponu esse trattatu efficacemente cù oxytetracycline. Inoltre, infizzioni intestinali causati da bacteria cum'è E. coli è Salmonella, è ancu infizzioni dermatologiche, cum'è dermatitis è abscesses, rispundenu bè à questu agenti antimicrobial. L'infizzioni genitourinarii, cumpresi quelli chì afectanu l'urinarii è u sistema riproduttivu, ponu ancu esse gestiti bè cù l'oxytetracycline.
In più di u so usu in u trattamentu di infizzioni specifiche, l'oxytetracycline hè ancu impiegata in a prevenzione di e malatie bacteriale in l'animali. Pò esse amministratu profilatticamenti per prevene a diffusione di l'infizzioni in e mandri o bande.
L'oxytetracycline hè dispunibule in diverse formulazioni cumpresi suluzioni injectable, polveri orali è unguenti topici, chì permettenu flessibilità in l'amministrazione secondu e bisogni specifichi di l'animali è a natura di l'infezzione.
Hè impurtante à nutà chì, mentri l'oxytetracycline hè efficace contru una larga gamma di patogeni, u so usu deve esse guidatu da un veterinariu per assicurà a dosa curretta, l'amministrazione, è per minimizzà u sviluppu di resistenza à l'antibiotici. Inoltre, i periodi di ritirata deve esse osservati per assicurà chì qualsiasi residuu di a medicazione sò sbulicati da u sistema di l'animali prima chì a carne o u latte hè cunsumatu.
Per iniezione intramuscular.
Bovini, ovini, caprini: 0,2-0,4 ml / kg di pisu corpu, uguali à 10-20 mg / kg di pesu corpu.
Aduprate cun prudenza in i ghjovani animali perchè a decolorazione di i denti hè pussibule. Evite volumi di iniezione per IM più grande di 10 mL per situ in i bovini.
I cavalli ponu ancu sviluppà gastroenteritis dopu l'iniezione.
Ùn aduprate micca quandu u fegatu è a funzione renale di l'animali sò seriamente danucati.
Bovini, ovini, caprini : 28 ghjorni.
Ùn deve esse usatu in animali chì lattanu.
-
27MarGuide to Oxytetracycline InjectionOxytetracycline injection is a widely used antibiotic in veterinary medicine, primarily for the treatment of bacterial infections in animals.
-
27MarGuide to Colistin SulphateColistin sulfate (also known as polymyxin E) is an antibiotic that belongs to the polymyxin group of antibiotics.
-
27MarGentamicin Sulfate: Uses, Price, And Key InformationGentamicin sulfate is a widely used antibiotic in the medical field. It belongs to a class of drugs known as aminoglycosides, which are primarily used to treat a variety of bacterial infections.